Záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. chyby. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Pro spotřební materiál lze uplatnit reklamaci vady nejlépe v případě, že rozsah spotřeby náplně toneru nebo inkoustové náplně nepřevýší do 15%. V ostatních případech není samozřejmě reklamace vyloučena, bude se ovšem při ní vycházet z toho (pokud se neprokáže opak), že kupující spotřební materiál používal i přes to, že vykazoval vadu a jako takový jej měl bez zbytečného odkladu reklamovat ihned po tom, kdy se vada projevila. Jiné vady spotřebního materiálu (nemající vliv na kvalitu tisku) lze uplatnit kdykoliv bez ohledu na spotřebovanou náplň. Právo spotřebitele uplatnit reklamaci není nijak dotčeno.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku!) na adresu naší firmy - PROVOZOVNY:

Lukáš Paufošima - TonerKšeft.cz
Dvorek 420
683 52 Šaratice
Česká republika

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) reklamované zboží zabalte do původního obalu nebo bezpečně, aby při přepravě nebylo poničeno.
5) osobně v naši kanceláři (po předchozí telefonické dohodě)

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

Opakované dodání zboží - objednávky / reklamace

Pokud je z důvodů na straně kupujícího nutné zboží dodat opakovaně (kupujíci nepřevezme zásilku se zbožím), má kupujíci možnost si zboži vyzvednout osobně po předchozí domluvě v kanceláři eshopu www.TonerKšeft.cz v provozovně v Šaraticích. V připadě zasláni je kupující povinen před následujícim odeslánim uhradit náklady spojené s opakovaným dodáním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem dodání zboží

Zrušení objednávky

Objednávku je možné zrušit do 48h od zadání. Při překročení dodací lhůty uvedené u zboží (standartně 5-10 pracovních dní) je možné objednávku zrušit, případně změnit.